התקן דנטלי למניעת נחירות

סד דנטלי חדש – מכשיר נגד נחירות ודום נשימה

התקן הכי קטן, יעיל ונוח במיוחד. פיתוח מיוחד מבית “לילה רגוע”!

  • התקן דנטלי הכי מתקדם בתחום ההתקנים הדנטליים.
  • מבוסס על שלד מתכת עדין מאד שכמעט אינו מורגש בפה.
  • מתאים במיוחד לאנשים שסובלים מרפלקס הקאה.
  • מתאים לאנשים שמתקשים לסבול התקנים בפה.
  • נשען רק על הצד הפנימי של השיניים עם פס כרום קובלט דקיק.
  • בנוי לעמוד בלחצים שפועלים בפה בזמן השינה.
  • שומר על ההיגיינה של השיניים בצורה אופטימלית.
  • עיצוב מקורי ויעיל לאיכות שינה טובה יותר.
  • אסתטי – בלתי נראה מבחוץ.
  • שומר על חופש במפרקי הלסת.

שאלות ותשובות

מכשירי השיניים שלנו מופצים על ידי רופאי שיניים מיומנים בפריסה ארצית. אנו יכולים לחבר אותך עם רופא השיניים הקרוב ביותר בהתאם למיקום או העדפותיך.

רק לשם הבהרה, המכשיר מסופק אך ורק לאנשים שאובחנו על ידי רופא שיניים כמועמדים מתאימים לפתרון הספציפי הזה. מכשיר השיניים מיועד למטופלים עם שיניים בריאות בעיקר.
 
 
 
 
עדכון התקנים מתבצע באמצעות תהליך קפדני ומורכב, הדורש רמות מומחיות גבוהות. התוצאה היא מוצר סופי קומפקטי, מורכב וחזק.
 
 
 
 
בהחלט! המכשירים שלנו מותאמים אישית לכל מטופל, מותאמים לצרכיו הייחודיים. זה כולל יצירת עיצוב מיוחד עבור אנשים שישנים בפה פעור, בין שיקולים אחרים.
 
 
 
 

מבנה הלוע והלשון

מבנה דרכי הנשימה כולל מעבר אוויר מהאף דרך הגרון, אל קנה הנשימה ובסופו של דבר אל הריאות. הנשימה מקיימת את רמות האנרגיה של הגוף. בעוד שנשימת האף היא אופטימלית, גם נשימה מהפה אפשרית. בכל אחד מהתרחישים, האוויר עובר מאחורי הלשון.

 
 
 
 
התקן דנטלי לדום נשימה

בשינה על הגב הלסת התחתונה נופלת וחוסמת את נתיב האוויר

שינה משמשת להצערת הגוף, ומאפשרת לשרירים להירגע, במיוחד בשלב חלום ה-REM כאשר מתרחשת הרפיה מלאה של השרירים. במצב זה, המתואר כשכיבה על הגב כשהלסת נשמטה, הלשון עלולה לחסום את דרכי הנשימה באופן חלקי או מלא. חסימה חלקית גורמת לנחירות, בעוד חסימה מוחלטת מובילה ללא זרימת אוויר ללוע, מצב המכונה דום נשימה חסימתי בשינה.

 
 
 
 

התקן דנטלי מקדם את הלסת התחתונה ופותח את נתיב האוויר

מטרת ההתקן הדנטלי היא למקם את הלסת התחתונה קדימה, להבטיח שדרכי הנשימה יישארו בלתי חסומים לאורך כל הלילה, מה שמאפשר זרימת אוויר ללא הפרעה. מכשיר זה מיישר את הלסתות באופן עקבי ללא קשר לתנוחת השינה, ומאפשר שינה נוחה בגב מבלי לפגוע בלוע.

 
 
 
 

SuperLite+ לא מורגש בפה

מכשיר השיניים SuperLite ידוע כמכשיר העדין ביותר בקטגוריה שלו ברחבי העולם. החלק העליון שלו כולל מסגרת מתכת כרום קובלט, שנוצרה במיוחד לשימוש בעל פה. שני הרכיבים מתוכננים בקפידה באמצעות תוכנת תלת מימד ומיוצרים על ידי המדפסת החדישה של החברה. האלמנטים האקריליים מורכבים מחומר אקרילי בטוח לפה. עיצוב המכשיר נותן עדיפות לתחזוקת היגיינת הפה ללא מאמץ.

 
 
 
 

התקן קל עדין ויעיל

על מנת לתת מענה לקהל רחב יותר, פיתחנו מכשיר אלטרנטיבי במחיר סביר שמטפל ביעילות באותן בעיות כמו ה-SuperLite. מכשיר זה מתמודד עם החששות הזהים והוא בנוי עם שלד יסוד יציב כדי לסבול את הלחצים המכניים של הלסת במהלך השינה.

 
 
 
 

לוע Type A

בהערכה הראשונית שלנו, אנו עורכים בדיקת מבנה הלוע. התמונה מציגה לוע מוגדר היטב המציג את העגלה והקשתות משני הצדדים. זה מצביע על מצב גרון פתוח שניתן לטפל בו ביעילות עם מכשיר דנטלי.

 
 
 
 

לוע Type B

במקרים בהם הלשון והקשתות עדיין נראים לעין למרות שהלשון מוגבהת ומתארכת, עדיין ניתן לטפל במצב זה באמצעות מכשיר דנטלי, עד לבדיקה גופנית יסודית של הגרון.

 
 
 
 

התקן קל עדין ויעיל

בתמונה זו, ניכרת לשון מוגבהת במיוחד, שעלולה להוביל לחיך הרך לרדת עמוק מאחוריה. כתוצאה מכך, ההיצרות מאחורי הלשון עלולה להיות חמורה יותר, ולהשפיע על היתכנות של פתרון שיניים, אלא אם כן שילוב עם התערבות כירורגית של מומחה אף אוזן גרון.

 
 
 
 
התקן דנטלי לדום נשימה

לוע Type C בחתך מהצד

באיור זה ניתן לצפות בגרון מסוג C בחתך צדדי, חושף את החיך הרך המשתרע באופן משמעותי מאחורי הלשון. כאשר בוחנים את כדאיות השימוש במכשיר לסוג גרון זה, גורמים אחרים כגון יכולת התקדמות הלסת התחתונה וביצוע הערכה מעשית של פתיחת דרכי הנשימה ממלאים תפקידים מכריעים בתהליך קבלת ההחלטות.

 
 
 
 
התקן דנטלי לדום נשימה
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא