האם יש קשר בין השמנה לנחירות

נחירות היא תופעה שכיחה שפוגעת באיכות השינה, אך עבור רבים, הנחירות מפרות את השקט, ואין דבר יותר מתסכל מאשר להתעורר באמצע הלילה מקולות הנחירות.

הנחירות יכולות להתרחש כתוצאה ממגוון רחב של גורמים, כולל עישון, צריכת אלכוהול ומחלות כרוניות. איך האם יש קשר בין השמנה לנחירות? בואו נבחן את 2 התופעות הללו.

השמנה היא מצב בו המשקל של האדם ביחס לגובה שלו עולה על היחס התקין, וזאת כתוצאה מעודפי שומן שהגוף אוגר ברקמות. ההשמנה מתרחשת כתוצאה מצריכת מזון מוגזמת, חוסר פעילות גופנית, מחלות כרוניות או גורמים גנטיים. הנחירות, מאופיינות ברעש הנוצר בעת שינה בשל זרימת אוויר חסומה בדרכי הנשימה.

האם שמנים נוחרים יותר?

אחת התופעות הקשורות להשמנה היא הצטברות של שומן באזור הצוואר. הרקמה השומנית באזור זה יכולה לגרום להצרה של דרכי הנשימה, דבר שמוביל לנחירות. בנוסף, הלחצים המופעלים על הריאות עשויים גם הם להוביל לנחירות עם הזמן. כך שכאשר אנו שואלים האם שמנים נוחרים יותר? התשובה היא לעיתים קרובות – כן.

מחקרים מראים כי ישנו קשר הדוק בין השמנה לנחירות. הם הגיעו למסקנה שאנשים שמנים, סביר שיסבלו מנחירות בגלל הפרעות במערכת הנשימה. כמו כן, מחקרים נוספים מראים כי צריכת אלכוהול יכולה להשפיע על הנחירות, וכאשר משלבים את ההשמנה יחד עם צריכת אלכוהול, הקשר ביניהם עשוי להיות עוד יותר חזק.

אז איך ניתן להפחית את הסיכון לנחירות על רקע השמנה? הדרך הטובה ביותר היא להוריד במשקל. חשוב לשמור על תזונה נכונה ובריאה, להקפיד על פעילות גופנית ולקבל טיפול רפואי מתאים כדי להפחית את הסיכון לנחירות ולשמור על הבריאות.

הנחירות בלילה פוגעות באיכות השינה שלכם? לילה רגוע מציעה לכם את הפתרון המושלם: התקן דנטלי מתקדם וחדשני למניעת נחירות. ההתקן בנוי משלד מתכת עדין שאינו מורגש בפה ובנוי במיוחד כך שיעמוד בלחצים הפועלים בפה בלילה. בנוסף, הוא אסתטי, שומר על היגיינת הפה ועל אפשרות התנועה של הלסת. ההתקנים שלנו מותאמים אישית לכל מטופל ומיוצרים בעיצוב מיוחד גם למי ישן בפה פתוח. אל תמשיכו לסבול מלילות חסרי שינה. פנו אלינו עוד היום ונתאים ביחד את הפתרון האידיאלי עבורכם!

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא