דום נשימה חסימתי טיפול

לא מצליחים לישון רצוף בלילה? מחפשים טיפול יעיל לדום נשימה?

דום נשימה בזמן השינה הוא מצב שבו דרכי הנשימה שלכם נחסמות באופן מלא או חלקי במהלך השינה, מה שגורם להפסקות נשימה קצרות ולפגיעה ביכולת שלכם לישון רצוף לאורך כל הלילה. טיפול בדום נשימה בשינה מתמקד בהסרת החסימה בדרכי הנשימה וכיום קיים פתרון יעיל ומהיר לטיפול בבעיה הזו הנחשבת לאחת הסיבות הנפוצות לבעיות שינה בקרב אנשים מבוגרים. טיפול בדום נשימה המתרחש בזמן השינה חשוב בכדי לשפר את איכות השינה שלכם ולהפחית את הסיכון לסיבוכים רפואיים ולשפר את איכות החיים שלכם באופן כללי. שינה טובה היא חלק מניהול אורח חיים בריא וכאשר הסיבה לכך היא דום נשימה, מומלץ לפנות לפתרונות יעילים ופשוטים על מנת לשפר את השינה שלכם בכל לילה.

דום נשימה חסימתי סימפטומים נפוצים

ניתן לזהות מצב של דום נשימה על פי מספר סימפטומים בולטים. עם זאת מומלץ לפנות לרופא על מנת לקבל אבחון מלא ומדויק יותר. הסימפטומים העיקריים של דום נשימה חסימתי הם נחירות חזקות, עייפות רבה במהלך היום, כאבי ראש בשעות הבוקר, התעוררות במהלך הלילה מספר פעמים, קשיי ריכוז ופגיעה בתפקוד בעבודה. במקרים חמורים של דום נשימה חסימתי בשינה, ניתן לראות  גם סימפטומים נוספים, כגון לחץ דם גבוה ואף מחלות לב. אם כן, טיפול בתסמינים של נחירות חזקות אינו מכוון רק לצורך שיפור השינה של בן או בת הזוג שלכם, אלא במטרה לשפר את הבריאות שלכם לטווח הארוך ולמנוע סיכונים רפואיים בגילאים מבוגרים יותר.\

איך התקן דנטלי יכול לעזור?

כאשר אנחנו נושמים, בין אם זה מהפה ובין אם זה מהאף, האוויר מתנקז מאחורי אזור הלשון שלנו. במקרים בהם הלסת התחתונה יורדת בזמן השינה ומורידה גם את הלשון, יתכן ויווצר מצב של חסימת נתיב האוויר באופן מלא או חלקי. באופן מלא כפי שציינו זהו מצב רפואי הנקרא – דום נשימה. באמצעות התקן דנטלי ייחודי, ניתן למנוע את החסימה הזו ולהפחית בצורה משמעותית את המקרים של התעוררות בלילה עקב חסימת האוויר המגיע מהאף או הפה.

התאמת טיפול יעיל לדום נשימה

אם אתם רוצים לדעת עוד על הפתרונות הקיימים היום לטיפול בדום נשימה, צרו איתנו קשר דרך האתר ואנחנו במיזם “לילה רגוע” נספק לכם את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הרפואית שלכם, באמצעות התקן לילה דנטלי מתקדם וייחודי המותאם במיוחד לבעיה ממנה אתם סובלים.

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

נחירות

תופעת הנחירות היא תופעה נפוצה שנפגעים ממנה גברים יותר מנשים, אך גם נשים יכולות לסבול ממנה, בעיקר לאחר גיל המעבר.

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

תסמונת דום נשימה בשינה היא בעיה נפוצה בין המבוגרים שעשויה להשפיע על איכות השינה ועל הבריאות הכללית. בעיה זו מתרחשת

קרא עוד »