דום נשימה בשינה סיבות

מתי מתרחש מצב של דום נשימה ולמה זה קורה?

דום נשימה בשינה הוא מצב בו ישנם הפסקות בנשימה במהלך השינה. הפסקות אלו יכולות להתרחש כתוצאה מחסימה של דרכי האוויר העליונות, כמו חסימת בסיס הלשון או מבנה לסת תחתונה ביחס למבנה הלסת העליונה. בגרסה רפואית, דום נשימה בשינה מתרחש כאשר השרירים הגומדים את הלוע, כגון הלוע הרכות, מתרפים ומחסמים את הנתיב האווירי במהלך השינה.

הסימפטומים שניתן להבחין בהם כאשר מדובר בדום נשימה בשינה כוללים נחירות חזקות, התעוררויות רבות במהלך הלילה, עייפות רבה במהלך היום גם אם נראה כי ישנתם מספיק שעות בלילה, ואף חולשה כללית. חשוב לציין כי חלק מהגורמים לדום נשימה בשינה הם גנטיים ולא ניתנים לטיפול לבד, אך ישנם טיפולים ופתרונות מתאימים למקרים מסוימים של דום נשימה בשינה. מומלץ לפנות לרופא לאבחון מדויק וקבלת טיפול מתאים במידת הצורך.

דום נשימה בשינה פתרונות יעילים

חסימה של האוויר עם בסיס הלשון ושקדים מוגדלים יכולים להיות גורמים לדום נשימה בזמן השינה, בעיקר במקרים של ילדים. הפתרון המומלץ ביותר ברוב המקרים הוא שימוש בהתקן דנטלי מותאם אישית. חשוב להבין כי כל פתרון צריך להתאים לצרכי המטופל, ולכן נדרשת בדיקה מדויקת של מבנה הלוע לפני החלטה על הטיפול המתאים ביותר. ברוב המקרים, ההתקן הדנטלי מהווה את הפתרון המהיר והיעיל ביותר, תוך שמירה על נוחות מקסימלית למטופלים גם במהלך שעות השינה.

דום נשימה בשנה דרגות חומרה

התוצאות של בדיקת החומר של דום נשימה בזמן השינה מסייעות באבחון ובהערכת רמת החומרה של הבעיה. מספר ההפסקות המלאות בנשימה במהלך שעת השינה הוא הפרמטר העיקרי בבדיקה זו. בהתאם לכמות ההפסקות, ניתן לקבוע את רמת החומרה של הדום הנשימה. פיתוח ההתקן הדנטלי המותאם אישית שלכם מהווה פתרון ייחודי המספק מענה לרמות החומרה השונות של הבעיה. כדי להתאים את ההתקן למצב הרפואי שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר שלנו במיזם "לילה רגוע".

פתרון דנטלי איכותי לדום נשימה

רוצים לקבל הצעת מחיר להתקן דנטלי לטיפול בדום נשימה? מעוניינים לתאם ביקור להתאמת ההתקן הדנטלי? אנחנו במיזם “לילה רגוע” מציעים לכם את הפתרון היעיל ביותר הקיים היום להפסקות נשימה במהלך השני. המוצר שלנו נחשב לפיתוח המתקדם והמוביל כיום בתחום המספק פתרון למאות לקוחות בכל שנה הפונים אלינו דרך האתר. אנחנו זמינים עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ונשמח לתאם עבורכם ביקור לבדיקת אבחון ראשונית כבר לימים הקרובים.

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

בן הזוג נוחר

לא מצליחה לישון בלילה? בן הזוג שלך נוחר? השינה הטובה של בן הזוג היא גם שינה טובה שלך, ולכן חשוב

קרא עוד »