איך אפשר להפטר מנחירות?

נחירות לא צריכות להיות קשורות רק לגברים או לגילאים מסוימים. בעשורים האחרונים, נחירות הפכו לתופעה נפוצה יותר גם בין הנשים ובכל הגילאים. הן מפריעות לאיכות השינה ולבריאות הגוף והנפש, ולכן חשוב למצוא פתרונות יעילים.

טיפול בנחירות באמצעות התקן דנטלי הוא אחד הפתרונות היעילים והפשוטים ביותר. התקן הזה משפר את זרימת האוויר במהלך השינה ומפחית או מונע את הנחירות, מאפשר לגוף לקבל יותר חמצן, ומשפר את איכות השינה. הוא רלוונטי ויעיל לגברים ולנשים כאחד.

סיבה ותוצאה

נחירות הן תופעה מציקה שיכולה להשפיע באופן חיוני על איכות השינה ועל הבריאות הכללית שלנו. הן נובעות מחסימת דרכי הנשימה במהלך השינה, ויש להן מספר סיבות אפשריות, כוללות בעיות באזור האף, הגרון, הלוע והלסת.

התקן הדנטלי הפך לפתרון פשוט ויעיל לטיפול בנחירות, כיוון שהוא מסייע לפתח את דרכי הנשימה ולמנוע חסימות במהלך השינה. זהו אמצעי יעיל שחוסך מטופלים התערבות כירורגית או שימוש בטיפולים מורכבים יותר. בכך, התקן דנטלי הפך לבחירה פופולרית ומועדפת בטיפול בנחירות.

לכן, אם אתם או מישהו שאתם מכירים סובלים מנחירות, שווה לשקול את השימוש בתקן דנטלי כפתרון יעיל ופשוט לבעיה.

הפתרון

סוג של סד המולבש על הלסת, דומה מאד לסד ליישור שיניים, הוא מכשיר המכונה גשר. גשר הוא מסגרת דנטלית המשמשת לשיפור התפקוד של מערכת הנשימה במהלך השינה. המטרה העיקרית של הגשר היא להשאיר את מעברי האוויר דרך הפה פתוחים לכניסת אוויר באמצעות הקדמת הלשון קדימה. כך, הגשר מסייע לפתח את דרכי הנשימה ולמנוע חסימות במהלך השינה.

יתרונות וחסרונות לטיפול בנחירות באמצעות התקן דנטלי

יתרונות חסרונות
ללא תופעות לוואי לא מתאים לכל האנשים בעיקר סביב מצבים גופניים או בעיות רפואיות אחרות
התרגלות יכולה להיות מהירה ייתכן ולחלק מהמשתמשים זמן ההתרגלות יהיה יותר ארוך מהממוצע (משתנה בין משתמשים)
אינו מפריע למהלך השינה המכשיר עולה כסף
מותאם אישית למבנה הלסת של כל אחד
שימוש יומיומי בטוח
התקן קטן ונישא, נוח לטיולים וללינה מחוץ לבית

כיצד ניתן להקל על תופעה של נחירות

לפני שמחפשים פתרונות חיצוניים לנחירה, מומלץ לבצע כמה פעולות בכדי לראות האם ניתן לטפל בבעיה באופן עצמאי:

  1. שינה על הצד: שינה על הצד יכולה להפחית בצורה משמעותית את הנחירות. ניסו להתרגל לשנות צד בו אתם שוכבים במהלך השינה.
  2. הימנעות משתייה אלכוהול לפני השינה: שתייה מוגברת של אלכוהול לפני השינה עשויה להגביר את הנחירות. נסו להימנע משתיית אלכוהול לפחות שעתיים לפני השינה.
  3. ניהול משקל: לעיתים עודף משקל הוא סיבה לנחירות. הורדה במשקל עשויה לסייע להפחתת הנחירות. ניסו להפעיל פעילות גופנית קבועה ולעקוב אחרי תזונה בריאה ומאוזנת.

במידה וכל אלו אינם מסייעים, ניתן לפנות ללילה רגוע, מכון מקצועי למניעת מצבי דום נשימה בשינה ונחירות, ולקבל פתרון ממומחים בתחום.

סיכום

נחירות היא בעיה קשה שיכולה לפגוע במערכת היחסים הזוגית, אך לשמחתנו היא ברת טיפול בצורה פשוטה באמצעות התקן דנטלי, שהשימוש בו כולל בונוס משמעותי, הפחתה של התקפי דום נשימה במהלך הלילה המסכנים את הבריאות וגם פוגעים באיכות השינה.

פנו לרופאי השיניים המומחים של לילה רגוע והחזירו לעצמכם את הרוגע לשנת הלילה.

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

נחירות אצל נשים

אם בן זוגך מתלונן על נחירות ואת מחפשת פתרון יעיל, נשים יכולות גם לסבול מנחירות במהלך השינה. הנחירות עשויות להופיע

קרא עוד »